Kross Esker 6.0 28 Czarny Grafitowy Mat 2021

7 199.00

KROSS ESKER 6.0
Kolarstwo górskie oraz kolarstwo szosowe to dwie najczęściej wybierane dyscypliny jeśli chodzi o rowerzystów. A co powiedziałbyś na połączenie tych dwóch segmentów? Niemożliwe? A jednak! Gravel czy też szutrowiec zdobywa coraz więcej serc różnych rowerzystów. Dlatego otwórz się na nowość i daj skraść sobie serce. Gwarantujemy, że Kross Esker 6.0 to rower, który nie tylko skradnie ci serce. To rower, który odkryje przed tobą całkowicie nowy świat.
KROSS Esker 6.0 w 2021 roku to kontynuacja myśli, która przyświecała nam przy projektowaniu poprzednich modeli tego już kultowego modelu gravela. To nowy, bardziej wytrzymały lakier oraz tak samo przemyślany napęd. Poprawiliśmy także wiele małych, niewidocznych na pierwszy rzut oka detali, które poprawią Twój komfort jazdy po każdym rodzaju nawierzchni. Jesteśmy pewni, że nowa wersja tego roweru sprawi tyle samo – a nawet więcej – frajdy niż poprzednie roczniki.

Dostosowany do terenowych potrzeb
Jeszcze do niedawna nie istniał osprzęt rowerowy dostosowany do potrzeb rowerów szutrowych. Jednak Shimano GRX odmienił oblicze tego segmentu rowerów i pozwolił na uwolnienie się spod jarzma szosowych klamkomanetek oraz przerzutek tylnych siłą odebranych rowerom MTB. Teraz, tak jak w przypadku gravela, możesz korzystać jednocześnie z dobrodziejstw obydwu światów. Kross Esker 6.0 wyposażony jest w kompletną grupę Shimano GRX działającą w systemie 2×11. Także tarczowe hamulce hydrauliczne to małe dzieło sztuki wywodzące się z Kraju Kwitnącej Wiśni. W przeciwieństwie jednak do Sakury, japońskiej wiśni, Kross Esker 6.0 nie kwitnie tylko w kilku miesiącach i po kilku chwilach jego żywot przemija. Wsiadając na niego będziesz chciał, by ta chwila trwała w nieskończoność. Obręcze DT Swiss stanowiły fundament, na którym zbudowaliśmy nasze koła. Wyposażyliśmy je w sprawdzone i lubiane przez wielu rozkochanych w szutrach kolarzy opony WTB Riddler o szerokości 37 milimetrów.
Technologie zapewniające zabawę z dala od cywilizacji
Rama Kross Esker 6.0 została wykonana przy użyciu aluminium superlite. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Dodatkowo, w najmniej narażonych miejscach rurki ramy są potrójnie cieniowane dla zmniejszenia jej masy. Ponadto zarówno tylny trójkąt jak i w karbonowy widelec wyposażone zostały w sztywne osie pomagające w zmniejszeniu ilości pracy serwisowej przy wymianie kół. Przy projektowaniu ramy postanowiliśmy wyposażyć ją w wewnętrzne prowadzenie linek. Dzięki temu sprawiliśmy, że rower wygląda estetycznie i schludnie, przez co może stanowić doskonały środek dojazdowy do pracy dla wielu osób. Ten system prowadzenia linek pozwolił nam także na zmniejszenie ryzyka zerwania linki w trakcie jazdy w terenie.
Rama i widelec
Wykończenie lakieru
matowy
Materiał ramy
ALUMINIUM SUPERLITE
WIDELEC
CARBON
Skok widelca
BRAK
TYLNY AMORTYZATOR
BRAK
Skok tylnego amortyzatora
BRAK
Napęd
PRZERZUTKA PRZÓD
SHIMANO GRX RX810
PRZERZUTKA TYŁ
SHIMANO GRX RX810
MANETKI
SHIMANO GRX RX600
KORBA
SHIMANO GRX RX600
Koronki
46T-30T/170MM
KASETA / WOLNOBIEG
SHIMANO 105 HG700
Zakres kasety / wolnobiegu
11-34T
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ
22
SUPORT
SHIMANO BSA BB-RS500
ŁAŃCUCH
SHIMANO HG601
Koła
PIASTA PRZÓD
SHIMANO RS470 12×100
PIASTA TYŁ
SHIMANO TIAGRA RS470 12×142
OBRĘCZE
DT SWISS R500
OPONY
WTB RIDDLER 700×37 COMP TAN
Hamulce
HAMULEC PRZÓD
SHIMANO GRX RX400
HAMULEC TYŁ
SHIMANO GRX RX400
DŹWIGNIE HAMULCA
SHIMANO GRX RX600
TARCZE HAMULCOWE
SHIMANO RT30 (160)
Komponenty
KIEROWNICA
ALUMINIUM 420 MM 31.8
WSPORNIK KIEROWNICY
ALUMINIUM 80MM/31,8
SIODŁO
WTB VOLT SPORT
WSPORNIK SIODŁA
ALUMINIUM SP-218
STERY
FSA NO.42/ACB;1-1/8″-1,5″
CHWYTY
FIZIK TERRA MICROTEX
System e-bike
SILNIK
BRAK
BATERIA
BRAK
WYŚWIETLACZ
BRAK


Kross

Rowery

swetry damskie bonprix wyprzedaż
, dziewczyna w jeansach
, drinki z dżinem
, billabong sukienki
, polskie sukienki dzianinowe
, tabletka na kaca
, filmy netflix luty 2022
, kfc shake smaki

yyyyy